donderdag, januari 29, 2004

Antwerpen

1 februari zijn we in Antwerpen. Aangezien het een 'omstreden' voorstel was met meerderen te gaan heb ik geen officiële inschrijving meer uitgelokt. Had iemand zich gemeld dan was dat nog onder de vigerende afspraak gehonoreerd, denk ik.
Inmiddels heeft onze gastheer -nogmaals- de route opgestuurd en in die brief tevens vermeld dat hij tot zateragavond uithuizig is. Een extra reden misschien om hem dan zondagochtend niet met verrassingen te confronteren.
Als subtiele hint heeft hij bij de reisbeschrijving tevens vermeld dat we toch de verkeerde afslag hebben genomen zodra we de zee of de Eiffeltoren in zicht krijgen.

Maar goed, hoe zit het met Genk (planetarium) of Tongeren? Daar kun je zowaar gratis naar toe als je me vertelt wat een Neandertaler is. Want daar gaat de tentoonstelling in Tongeren over.

En Antwerpen? Dat loopt niet weg. Ik zal Hugo vragen ons nogmaals te ontvangen met een dubbel programma, bv. dierentuin voor kids en aanverwanten en andere cultuur voor de niet-meer-kids.
Overigens heeft hij daar ooit al een programma voor opgsteld.
Melden dus, gewoon afdwingen. Dan kunnen we geen kant meer uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Geen opmerkingen: