woensdag, februari 23, 2005

Geld voor aids

Ik heb gehoord dat er op de verjaardag van oop een tentoonstelling is waar je schilderijen van kinderen kunt kopen. Ik heb er al wat gemaakt, en ik weet heel goed waar ik het geld naartoe laat gaan. Ik doe namelijk mee met de actie zip your lip. Dan ga ik een dag niet eten en daar moet ik ook sponsors voor vinden(dus ik zal de lijst ook meenemen;) ) en je kan nog zelf er geld bij doen. Dus ik zal het klein beetje geld dat ik dan verdien geven aan ze. Ze proberen dit jaar met ook het blad verkopen 500.000 euro op te halen. Dat is heel veel, dus ik pobeer elke eurocent op te halen wat maar kan, zodat ze veel kinderen kunnen helpen. Voor 10 euro kunnen ze al testen doen of mensen aids hebben, voor 25 euro kunnen daar ook medicijnen voor worden gegeven, voor 30 euro kunnen ze een ziekenhuiskoffer kopen, en voor 50 euro aids voor lichting. Met alles er op en eraan hoop ik 40 euro op te halen! Dus helpen jullie mij daarbij?

Lieske

Geen opmerkingen: