donderdag, april 20, 2006

Rare Tijden

Ja, rare tijden zijn het.
Zo zie je op deze site een ISBN nummer (dat -helaas- niemand interesseert) omdat de boodschapper ervan mijn e-mail adres niet kent. Terwijl we nog wel familie zijn, dacht ik. En als je haar bericht beantwoordt blijkt die mail onbestelbaar te zijn.
Maar goed, het melden van het nummer bleek een goede zaak, want nu heb ik het tenminste ook al kijk ik niet elke vijf minuten op de site, zoals de schrijfster denkt.
En waarom ook? Zowel John als Hub, normaal gesproken toch twee getrouwen, laten het, ondanks verwachtingsvolle beloften, -ook weer helaas- afweten. En met Hub had ik nog wel een contract. Weliswaar niet op papier, maar als ik hem voor de rechtbank sleep zullen ze daar, ons rechtssysteem getrouw, zeggen dat de intentie telt!
Ik ben nu benieuwd hoe beiden zich daar uitredden.
En om de tijden minder raar te vinden zal ik me maar gaan aanwennen deze site hooguit om het halve uur te raadplegen.

Geen opmerkingen: