maandag, november 30, 2009

wishing well

Bedankt, bedankt, lieve fee.

Ik heb de vrijheid genomen Uw aanvankelijke instructies te verwijderen, want daar kon ik niets mee.
Maar onder meer Uw laatste aanmoediging is blijven staan: gewoon op de playknop drukken.

En verder:
Converteren kan ik nog niet, nu ook geen tijd het uit te vinden :( OK, ik probeer het, even DUIMEN! Ja, ook dat werkt maar helaas kan dat filmpje dus NIET gelezen worden omdat het vanaf mijn desktop komt en dus geen weblink heeft. Of kunnen jullie het wel openen? De rechtse dus? (Nee, lukt mij niet, de web beheerder)


Hoe dan ook: druk op het play-symbool links en al uw wensen worden vervuld :)



PS.
Zoals jullie bekend moge zijn, is dit een -educatieve- gelukwens van zus/tante Lies, waarmee ze al onze wensen in de voorafgaande huwelijksjaren heeft willen weergeven.

1 opmerking:

J.W. zei

poepoe, nou nou, tiswas, als ZIJ het kan moet HIJ het toch ook kunnen? jahaaaa :)