maandag, juli 02, 2012

Dank Nederland

Dank Nederland en Duitsland, dank. Dankzij jullie kom ik er goed af met mijn uitgeschreven pooltje voor voetbalkenners. Dus mag ik nu ook niet te bekrompen zijn en lang zeuren of Duitsland 3e of 4e is geworden. En wil ik Duitsland No 3 (van Jos) zonder meer goedkeuren. Verder heeft Lieske Nederland 4e getipt in de groep, dus al met al kom ik er met 30 euro van af. Terwijl ik al een potje voor honderden euro's had gereserveerd.
Maar gelukkig, zo blijkt, loop je met zo'n pooltje bij deze groep geen groot risico. Tenzij John gaat meedoen. Maar die heb ik elders met een bord 'Tor' zien zwaaien. (zie artikel Hub: Naeschen vom Lachs) Moet hij mee oppassen, want 'der Tor' is de dwaas en wie weet wordt zoiets licht misverstaan. Tenzij je er zeker van bent dat je hele verschijning ieder misverstand uitsluit.
Ik durf dus best een volgend pooltje uit te schrijven, weet alleen niet waarover.
Tour de France misschien?

2 opmerkingen:

ellen coumans zei

dit keer met grote kinderen?..grrrr,zeggen dat ze niet mee mogen doen en wel prijzen uitloven,zo baat het altijd,de brave mensen tellen nooit mee

Jos Gielkens zei

Tja, de Tour is nog eenvoudiger dan voetbal; want de TOP 3 is toch al lang bekend?!!