maandag, november 19, 2012

Reserveren gewenst



Wie 25 december niet  hoeft te werken, dus geen lunchpakketje hoeft klaar te -laten- maken en misschien ook wel helemaal geen zin heeft zo'n vrijde dag veel tijd aan zijn middagmaal te besteden, die treft 't.


Want we hebben catering bedrijf Zeelen, onlangs nog onderscheiden met een zoveelste ster, bereid gevonden op die dag voor het oude tarief (het nieuwe gaat in op 1 januari a.s. heb ik begrepen) een goed verzorgd maal te serveren op adres Bilderdijklaan 7, te Geleen, met als norm: het hoeft niet weinig te zijn als 't maar lekker is.


Reserveren is gewenst.

4 opmerkingen:

Jos Gielkens zei

U heeft volledig gelijk; het betreft het oude tarief, maar...... met het nieuwe BTW percentage van 21%!!

ellen coumans zei

zeelen..bekende naam,altijd goed gegegeten, dus..ik denk dat ik voor 2 personen inschrijf en..uiteraard hand- en spandiensten aanbied en op aanvragen nog meer diensten en/of..ik hoor het wel
jongste telg..mag zelf inschrijven indien gewenst, ik weet niet wat zijn plannen zullen zijn die bewuste 'vrije'dag..

Unknown zei

Heerlerheide wil zich ook graag aanmelden. 2 Personen komen op 25 december dineren.

Anoniem zei

helaas kunnen wij dit niet evenaren in Lauenstein maar we gaan zeker wel op jullie proosten! alvast hele prettige feestdagen! John en Ine