donderdag, juni 13, 2013

Echt? Lukt het echt? WOW!

Nieuwe google account en mezelf uitgenodigd vanuit JW en jawel, nu lukt het wel! John nog steeds niet hoewel hij beheerder is maar misschien komt dat omdat hij geen google account heeft?

Hoe dan ook, ik ben er in! he he, eindelijk een echte auteur geworden, pfew.

Ik vergat nog een foto van het Mueckentuermchen en het uitzicht vandaar (zie bij de foto's, het hoteldeel mag je overslaan :)):#http://www.tschechische-gebirge.de/unterkunft/fotos/berghotel-muckenturmchen-horni-krupka.html
http://www.tschechische-gebirge.de/unterkunft/fotos/berghotel-muckenturmchen-horni-krupka.html

Nu ik toch aan het reizen ben (nou ja, landje pikken als het om 9 km gaat he?) hebben we een klein voorstel.
We hebben plannen om komende winter wat meer temperatuur te genieten dan de -20 in Lauenstein en de -3 van NL komen ook niet echt in aanmerking. Kortom, we proberen voorzichtig aan Portugal te denken!
Zodra NL te nat wordt (zeg oktober :)) vertrekken we en we komen pas terug als Lauenstein sneeuwvrij is! Want de lente liet dit jaar enorm lang op zich wachten en zelf toen die kwam leverde dat enorme waterpartijen op (zie overstromingen nu....). Dat is niet wandelen, dat was glibberen (winter, glad en hoge sneeuw) en nu soppen (nu zompige bodem buiten de straten).
We gaan een betere camper kopen (of heel misschien mag het deze het nog eens proberen, als het aan mij ligt niet meer) en sukkelen naar het zuiden.

Stel dat iemand het een leuk idee vindt om de Kerst daar te komen vieren (of wacht even, had El niet een ander plan voor komend jaar of was dat voor afgelopen jaar?) laat het dan zeer tijdig weten want appartementen of hotel vinden rond die tijd moet tijdig gebeuren. En goedkope vluchten, die moeten ook tijdig geboekt. dus wie zin heeft, laat het weten! Hoeft niet per se met Kerst te zijn, ander weekje mag ook maar juist Kerst vind ik altijd een vreselijk gedoe dus "even" buiten de deur je laten bedienen lijkt dan een prima plan! Kortom: hoe klinkt een zonnige Kerst? Mij prima!
Maar ik wil niet de plannen van El in de weg zitten, als die dit jaar gepland waren blijven we wel een jaartje in Portugal hangen hoor :) Nee, dat zeker niet, Lauenstein is te mooi om een jaar achter te laten.

tot zover, een eerste bericht van een echte Ine zonder me te verschuilen achter papa's rokken.

3 opmerkingen:

J.W. zei

Geweldig. Gewoon grote meid geworden. Zelfstandig naar het buitenland en dat onder eigen naam publiceren. Ook John zal, nu eindelijk dan?, trots op je zijn.

ellen coumans zei

Oeps.ik lijd zeker aan zwangerschapsdementie -heb ik gisteren geleerd..maar..ik weet echt nergens -meer?- van?
Ben je op je verjaardag ook in portugal?

Ine zei

Ik weet niet meer precies wat je in gedachten had, maar wel kerst elders. Maar als jij het niet meer weet, des te beter :) Het staat vast nog ergens op deze site. Kortom, dan maar Portugal voor de Kerst?