woensdag, februari 04, 2004

Geachte webmaster

We hebben een zoveelste crisis met onze website overwonnen, er kan weer commentaar worden geleverd en alles komt ook in Geleen weer normaal op het scherm.
En zelfs kunnen we zien hoeveel bezoekers er zijn geweest, maar misschien is dat geen aanbeveling.
Anderzijds geldt hier de oeroude wijsheid dat het niet gaat om de kwantiteit, maar de kwaliteit.

Op dus naar een volgende verfijning.
Tot mijn schrik zie ik soms dat er commentaar is geleverd op 'oude' artikelen, hetgeen ik dan niet tijdig ontdek, omat ik niet dagelijks alle artikelen naloop.
Is het mogelijk dat nieuw commentaar, op welk artikel in de lange kolom dan ook, zich kenbaar maakt, door kleur of anderszins, zolang het niet is bekeken?
Dus iets dergelijks als bij je e-mail.

Nu denk ik te weten, geachte webmaster, wat U denkt. Namelijk: ze kunnen me wat, want nauwelijks heb ik dat opgelost of ze komen weer met wat anders.
Klopt, althans dat laatste.
Want U zou toch ook niet willen dat de wereld vanaf nu bleef stil staan?

Geen opmerkingen: