donderdag, juni 23, 2005

Re: Fw: failure notice

Tja hoe krijg je het voor elkaar..... Alles
groot in je agenda
schrijven en ze dan toch nog vergeten. Zelfs PA
heb ik er gisteren nog
aan helpen denken en dan vergeet ik het
zelf.......
Ik kan wel heel veel mooie smoezen verzinnen,
maar............ gewoon
vergeten...

Dan moet ik dat maar een keertje goedmaken.

a) zijn er nog meer mensen die iets goed hebben
te maken, dan kunnen
we dat samen doen (hihihi)

b) als iemand een goed voorstel heeft m.b.t.
hoe/wanneer e.e.a. kan
worden ingehaald dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groeten,

Jos Gielkens
Bilderdijklaan 7
6165 EA Geleen

06-21981508


__________________________________
Yahoo! Mail
Stay connected, organized, and protected. Take the tour:
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html

Geen opmerkingen: