woensdag, juli 13, 2005

back-uppen

Het back-uppen begint te lukken. Kost wat moeite en
helemaal door heb ik het nog niet, maar allee, er is
vooruitgang te melden!
Het klikken op de archieven van 2003 laat wel nog de tekst zien, niet meer de plaatjes. Het is me gelukt de teksten met de bijbehorende plaatjes op de juiste manier aan elkaar te linken. Nadat deze op cd zijn gebrand, kan ik daadwerkelijk zaken op de hulcje-server gaan verwijderen.
Om een en ander te testen heb ik een mail naar Geleen gestuurd, kreeg echter de melding van mijn hulcje-provider dat ik die niet mocht versturen omdat er virussen in kunnen zitten. Wordt vervolgd!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com

Geen opmerkingen: