zaterdag, juli 30, 2005

Toch vast even noteren: 20 augustus!

Ine en John in Denemarken, Jeanette en Gerard (+spul) in Turkije, maar toch, even noteren, want hun e-mail is me onbekend en zij kunnen daar altijd even inloggen naar dit alombekende adres.
Meneer Lagasse, Phillipeeee, liet me weten dat 3 september helaas niet kon. En 20 augustus as is alleen 13.30 uur nog vrij. Ja,ja er is wel goesting in Val Dieu.
Dus heb ik meteen 20 augustus 13.30 uur vastgelegd, Jos heeft de fiets al klaar staan. Wie durft er nog meer?
Met overigens de aantekening van Gerard dat we nu helaas niet 2x feest hebben. Maar na een slokje abdijbier zal er 's avonds, bij hem, nog wel iets ingaan, dacht ik zo. Gezien mijn vorige reprimande zal ík in elk geval niet meer naar cognac vragen.

Wat Luxemburg betreft is alles in handen van Ellen, de organisatrice bij uitstek. Zij heeft een optie op tig appartementen genomen (die vooraf niet worden toegezonden uit vrees voor afmeldingen) en 'sal us dus verder wel voorsien van informasie'.

Geen opmerkingen: