zondag, maart 18, 2007

Uitnodiging "groots feest" in Kerkrade!!

Dames en Heren (en Gielkens members),

Bij deze wil ik IEDEREEN van harte uitnodigen voor een "groots" feest in Kerkrade. Tenminste volgens onze maatstaven. De omvang is wellicht niet zo groot(s), maar het aantal feestvarkens des te meer (en dan bedoel ik niet de omvang).
Op 14 april willen wij heel graag de verjaardagen van Nikki en Bea vieren en omdat dit toevallig dicht in de buurt van de 15e april ligt, ben ik bereid om hieraan mee te doen. Dus: zo voordelig komen jullie er nooit meer vanaf!! Met slechts 1 reisje heb je direct 3 verjaardagen gevierd en ben je er weer bijna voor een heel jaar vanaf! Kadootjes??? Kan ook erg goedkoop zijn/blijven: ik weet toch niet wat ik wil en Bea is ook snel tevreden, dus koop vooral iets voor Nikki!!

Wij realiseren ons, dat 14 april ook de dag is dat een ander familielid jarig is (en er staat er nog eentje "op 2 dagen" te wachten), maar in deze periode komt het altijd iets minder goed uit....en..... wij stellen jullie aanwezigheid bijzonder op prijs om meerdere redenen. Enkele van deze redenen:

1) De al eerder genoemde 3 verjaardagen
2) De eerste mogelijkheid - en waarschijnlijk een van de weinige mogelijkheden - om beide families (voor alle duidelijkheid: Gielkens en Zeelen) voltallig (??) in één ruimte te krijgen; indien geslaagd zullen wij wellicht jaarlijks voor herhaling zorgen.
3) Er zijn nog meerdere redenen voor meerdere familieleden om ook dankbaar van deze gelegenheid gebruik te maken om 1 of meerdere heuglijke feiten te melden.

Kortom: ik hoop van ganser harte dat iedereen op 14 april op z'n minst een uurtje vrij kan maken om ons met een bezoek te vereren. Iedereen is van harte welkom vanaf 15.30 uur bij restaurant Rivièra, Niersprinkstraat 59 te Kerkrade (045-5452817).
Van 16.00 - 18.00 uur wordt daar koffie met vlaai en taart geserveerd, vanaf 18.00 uur volgen de voorgerechten en vanaf 19.00 uur de hoofdgerechten (en een toetje!!).
Het buffet heeft zoveel keuze, dat iedereen hier naar eigen smaak (en hoeveelheid) kan eten, dus een afspraakje met de frituur is niet meer nodig.

Gezien de organisatie (vooraf reserveren) zou ik het op prijs stellen als IEDEREEN zich tijdig aan- of afmeldt onder vermelding van het aantal personen (jggielkens@hetnet.nl of 06-21981508).
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking en - naar ik hoop voor iedereen - TOT 14 april!!

Groetjes,

Zeker/mede namens Nikki en Bea,

Josjedus

Geen opmerkingen: