donderdag, mei 31, 2007

Luik

dus ik moest van opa neerzetten, in een alinia wat ik het mooist of leukst van Luik vond.

Het is al lang geleden maar als ik terugdenk denk ik meteen aan de heuvels die er waren.
En het viel me op dat het erg oud was(zo leek het wel). Nog allemaal ouderwetste kinderkoppen op de weg en oude gebouwtjes.Er was ook armoede te bekennen op straat. Er waren best veel zwervers. Maar er was ook een straat vernieuwd wat ik erg mooi vond. En die beeldjes die er in stonden(beelden waar het water naar elkaar toe liep). Er was ook een fort wat beslopen moest worden door de vijand op een berg. Er was 1 aanval die was gelukt alleen de hoeren hadden ze herkent en zo liep het fout af.

Het was een vermoeiende dag en we zijn uitgelopen, maar het was wel leuk. Alleen op de een of andere manier praatte de man zacht of niet intressant genoeg want ik heb heel weinig ontvangen.

Luik, ik hoop dat ik je tegen kom als ik Luik Bastenaken Luik ga rijden!

Van Hub de saxoboy!

Geen opmerkingen: