dinsdag, september 29, 2009

Capels Dictee

Let niet op de spellings-en typfouten, ik heb de oorsprongelijke mail gekopieerd en dus niks veranderd, alleen in goede volgorde gezet.

Dus toch kon het. Ik zocht op internet naar de juiste spelling van het Groots Capels Dictee, maar geen 1 site bleek behoefte te hebben aan het verlenen van een dienst aan de mensen die misschien nog is het dictee na wilde lezen. Maar door een beetje bijdehand te zijn en de juiste contacten te zoeken, via het theater zelf, is het dus toch mogelijk de digitale versie te ontvangen. Zo, nu is de fouten van de familie corrigeren!

---------------------------------------------------------------------------------------

Van: hub hub [mailto:hubhulcje@hotmail.com]
Verzonden: zondag 27 september 2009 16:50
Aan: Isala Theater
Onderwerp: Dictee

Beste,

Ik heb via school(IJsselcollege) meegedaan aan het Dictee en ik was benieuwd of mijn grootvader veel fouten zou maken, omdat hij beweert dat hij alle woorden goed kent. Dus heb ik hem mijn zinnen voorgelezen. Maar het probleem is, dat ik alleen mijn aantal fouten kan zien, niet eens bij welk woord, maar nu wil ik ook graag weten hoe het wel geschreven moet worden, zodat ik ook mijn grootvader kan controleren.

Ik hoopte dat jullie mij misschien konden vertellen hoe ik aan de juiste zinnen kan komen,

mvg,

Hub Coumans


Van: Lia de Boer Namens Isala Theater
Verzonden: maandag 28 september 2009 12:01
Aan: Jobien Rentmeester
Onderwerp: FW: Dictee


Beste Huub,



Allereerst wat leuk dat je het dictee oom met je grootvader aan het maken bent. Als het goed is zou er bij jou met pen een streepje door iedere woord moeten staan waar een fout in zit. Ik heb in de bijlage het juiste dictee gedaan, zodat je het na kunt kijken met je grootvader. Succes en als je nog vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag.




Met vriendelijke groeten,



Jobien Rentmeester
Marketing Manager



Tel. direct: 010 264 6509

Tel. kantoor: 010 458 6300

Fax.: 010 458 6111



Stadsplein 5
2903 HH Capelle aan den IJssel

Postbus 222

2900 AE Capelle aan den IJssel

www.isalatheater.nl

Geen opmerkingen: