dinsdag, maart 02, 2010

Volgen van de site is meer dan een dode mus

In plaats van vragen te stellen en niks uitzoeken heeft in mijn ogen geen zin, dus ik heb gezocht naar de functie van het volgen.

"Heb je een favoriete blog en wil je de auteur en de lezers laten weten dat je fan bent? Nu is dat mogelijk, en meer met de functie Volgen van Blogger. Je kunt de blogs die je volgt zelfs bijhouden via je Leeslijst in het Blogger-dashboard."

Aldus Google.
Je kunt dus wel op de hoogte blijven als volger, via de leeslijst die hier wordt vermeld. Wat Google te vertellen heeft over de leeslijst is hier te vinden:

http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=nl&answer=99761

graag gedaan,

super de...eh, hub

5 opmerkingen:

john zei

Dank je Hub, voor het uitzoeken.
Ik heb nog niet alle voordelen helder voor de geest,maar de toekomst zal uitzwijzen met welke geweldige mogelijkheden ons leven hiermee is verrijkt.

J.W. zei

Sluit me in dit geval helemaal aan bij John. Waar is mijn Blogger dashboard bij voorbeeld? Nu voel ik me toch wel, een beetje, verrijkt door het zien van volgers, maar krijgen die nu ook allemaal thuis wat andere volgers meedelen?

J.W. zei

Hub, geef de mussen weer leven, het seizoen komt er aan.

john zei

Op de "oude site" stond alijd ergens beneden hoeveel bezoekers er op de site zijn geweest. Dat mis ik nu. Net nu ik mijn zinnen had gezet om de 10,000 ste bezoeker te gaan worden (en daarmee natuurlijk een leuke prijs in de wacht te slepen) is het aantal verdwenen. Dan wordt het wel erg moeilijk om dat uit te kienen. Hebben de experts hier een oplossing voor?

ellen coumans zei

wordt geloof ik naar gekeken, maar..we zeggen altijd tegen hub...niet wachten op een prijs, gewoon werken voor je geld!
tip??