zaterdag, november 20, 2010

Voor als wij niet bereikbaar zijn of het ook niet meer weten ....

.... en er problemen zijn met de computer: http://www.studentaanhuis.nl/ , voor:

  • internet en/of e-mail problemen
  • het instellen van een (draadloos)netwerk
  • een trage computer/laptop
  • het instellen van o.a. software, een virusscanner of
    een printer
  • het bedienen van uw mobiele telefoon, televisie, digitale
    fotocamera of mp3-speler
  • het goed aansluiten van uw dvd-speler of digitale televisie
  • Les willen krijgen over het gebruik van internet, de computer
    en/of andere digitale apparaten
tegen redelijke tarieven. Maar we verk..... natuurlijk liever eerst zelf onze pc's.

 

4 opmerkingen:

J.W. zei

Bedankt. We hebben een berichtje gestuurd en wachten in spanning af wat het wordt met zo'n betrouwbare ICT student in de buurt en een voorfietstarief van 9 euro.

ellen coumans zei

ik begrijp dat u er ondanks onze geweldige adviezen toch nog behoefte aan hebt???

J.W. zei

Jullie zijn verre van gedikwalificerd, maar wat je goed begrijpt is dat ik er in elk geval behoefte aan heb iemand in de buurt te kennen, die op afroep binnen twee dagen( hopelijk zelfs binnen 24 uur) beschikbaar is.
Hoewel ik zelf op dit moment geen enkele haast heb, zie ik LP nog geen vorderingen maken, ondanks jullie diverse aanbiedingen. En naar de PC winkel wil ze ook niet. Haar probleem? Ook wel een beetje het mijne.

J.W. zei

En jawel. Jongeman geweest. Ja, PC kon best wat sneller, maar viel toch nog mee. Maar dat geluidje, heeft hij dat altijd gemaakt? Nou, nu je 't zegt, niet altijd.
Is dat niet de ventilator?
Nee, het leek eerder een teken dat de lagers versleten waren.
En?
Nou, dan kon op een goede dag de schijf het laten afweten.
"Dan is het zeker een probeem alles weer terug te krijgen?"
Zeker, dat lukt gewoon niet meer.
"Dan dus een nieuw setje?"
Daar ging hij niet over en nee, zij deden ook niets in
hardware.
Het enige dat hij kon was zo'n nieuwe kast (voor ca 500 euro alles drop en dran) thuis komen installeren, kon ik hem precies aangeven welke andere programma's ik ja/nee wilde overzetten.
Ging wel enkele uren duren, maar zaterdag was hij vrij, dat wisten ze bij de organisatie.
Na een half uur uur was ik ervan overtuigd dat het allemaal zijn tijd ook wel had gehad.
Dus is die nieuw kast besteld.
"Geen software erbij, meneer?"
"O, doe maar Windows 7 home premium", zei ik zo achteloos mogelijk en was blij dat ik kon lezen wat die jongeman daarover had opgeschreven.
Nog enkele nachtjes slapen...