dinsdag, februari 16, 2010

Hoe vertel ik...?


Hub heeft me geinspireerd tot een verhaal.
Zoals hij naar zijn handen zat te kijken, zat ik naar mijn printer te kijken en zag dat hij weigerde. Papier werd niet meer getransporteerd. Open maken en verwijderen dus. Niet zo makkelijk. Met gepast geweld kwamen uiteindelijk de laatste resten in vrijheid. Tevens kwam er een opgerold draadje, een ijzeren veertje leek het, mee naar buiten.
Had dat er al die tijd ingezeten? En zo ja, hoorde het daar in te zitten?
In elk geval was de printer nu papiervrij, maar een volgende poging leidde tot hetzelfde resultaat: papier werd binnenin weer tot een keurige bal gefrommeld.
Heb inmiddels een nieuwe. Op advies van de vader van Hub eentje die print, scant en fotoshoppet.
Bij de installatie, en ook menige keer erna, zegt hij telkens: Bedankt dat U voor HP hebt gekozen.

En nu zit ik met een probleem: hoe vertel ik dat LP?

PS. Kan iemand cartrigdes 336 en 342 gebruiken?

Geen opmerkingen: