donderdag, september 27, 2012

Tja, als je maar 1 keer per jaar (per 5 jaar?) een bijdrage levert aan de website, dan weet je natuurlijk al lang niet meer hoe dat allemaal werkt. Dus bij deze eerst maar een probeersel om te kijken OF het mij lukt om IETS te plaatsen op de website, dan kan ik daarna nog altijd proberen om er iets moois van te maken. En als het NIET lukt, dan kan ik altijd nog beweren "dat ik het geprobeerd heb"........

Omdat ik geacht wordt om een verslagje te maken van ons verblijf in Zwitserland én Oostenrijk (en ik alle krasse uitspraken met foto's moet bewijzen/onderbouwen), moet ik natuurlijk OOK bij deze proberen om een fotootje te plaatsen, dus.....


En als mij dat eenmaal gelukt is, kan ik ook een wat uitgebreider verslagje maken van ons reisje. Dus nu eerst snel naar de website vliegen om te kijken of het gelukt is!!
 

6 opmerkingen:

Jos Gielkens zei

Zo he, in één keer gelukt?!! Ships...... dan moet ik ook het hele artikel gaan schrijven.....
Ok dan, voor maandag krijgen jullie de rest van het verslag met enkele mooie foto's!!

ellen coumans zei

jeetje jos!! je gaat me toch niet zeggen dat al je boeken geschreven zijn en je bedrijf loopt als een tierelier en je op vakantie kunt en dan ook nog verslagen kan schrijven?? het moet niet gekker worden! ik had al een 'persoonlijke' note van bea gekregen toen jij haar achter gelaten had in de bergen (oop heeft deze foto natuurlijk ook al mogen aanschouwen op facebook) , dus..ik kijk uit naar de andere snapshots van jullie (vakantie)!

Jos Gielkens zei

Nee, joh, ik schrijf helemaal geen boeken en het gaat ook niet denderend met ons bedrijf, eigenlijk zit ik de hele dag thuis en ben ik blij dat ik eindelijk een verslagje mag schrijven.... :-)

Ik denk, dat ik toch veel meer vrouwelijke hormonen heb dan men dacht (en mij lief is?), want multi tasken is mijn 2e (1e?) natuur), dus ik vind ergens nog wel een gaatje om een verslagje te schrijven (stel je daar voroal NIET al teveel bij voor!) en daar enkele foto's in te plakken....

J.W. zei

Of het gelukt is? En hoe!
En dat alles dankzij vooral een zelfontspanner, zo begreep ik op Facebook. Zouden al mijn vakanties en uitstapjes hebben geleden bij gebrek aan zo'n ontspanner?
We zien het vervolg met uiterste belangstelling tegemoet.

ellen coumans zei

oh..vandaar dat jullie er zo gelukkig bij staan, ik vond het al TE ontspannen in het oog van een chinees..
houdt zo een edelweiss een hele camera dan?

Jos Gielkens zei

Tja, als jullie nu de rest van het verslag lezen, dan kom je tot de conclusie dat Jo deze foto's heeft genomen..... hihihihihihi