dinsdag, december 10, 2013

Aankondiging


Woensdag 25 december, kennelijk een bijzondere dag want iedereen heeft vrij, wij dus ook, is er rond 16.00 uur voor iedereen die nog niet heeft gegeten een hap(je) te verorberen op de Bilderdijklaan. Aangezien we in Haren hebben gezien hoe zo’n open uitnodiging tot massale opkomsten kan leiden, hebben we plaats en nummer niet vermeld, zodat alleen insiders weten waar ze terecht kunnen.

Gaarne vernemen we wie van deze uitnodiging gebruik wil maken.
 
 De directie.
 

7 opmerkingen:

Unknown zei

Twee personen uit Heerlen zullen aanwezig zijn!

ellen coumans zei

Lekker, wat wil een mens nog meer, een -buitenlands-kaasje en een drankje...i am in, en drie andere met mij, ook hier hoef ik geen plaats en nummr te vermelden..

ellen coumans zei

Lekker, wat wil een mens nog meer, een -buitenlands-kaasje en een drankje...i am in, en drie andere met mij, ook hier hoef ik geen plaats en nummr te vermelden..

Unknown zei

Ik hoor bij de Ellen Coumans-gang, ik zal proberen oma gedeeltelijk uit haar territorium te zetten en een salade mee te nemen!

H. Jeusson zei

Vetcoolgaaf dat jullie dan ook vrij zijn! Ik denk dat ik die dag ook nog wel een gaatje heb, en ik zal ook nog een gaatje vrijhouden voor het eten.

Unknown zei

Bij deze een reactie namens Jos die geen reacties meer kan plaatsen:

Hij vroeg of iedereen mee wilde helpen om oma niets hoeven te laten doen. Mam, Hub en ik komen op kerstdag zelf helpen en willen ook voor eten(maakt niet zoveel uit wat) zorgen. Sanne heeft ook al voorgesteld mee te helpen met bijvoorbeeld een salade of nagerecht. Het idee van oma is in ieder geval om te gaan gourmetten.

Hij heeft zelf de dagen voor Kerst wel tijd, dus wil ook al klusjes doen die voor Kerst moeten gebeuren. Plus hij zal natuurlijk op de dag zelf zoals altijd helpen met de drankjes, tafel dekken, afwassen etc.

doortrapper zei

en nu maar hopen dat iedereen dit leest...:))