woensdag, februari 04, 2015

Weekje overwinteren in Mallorca met DM

Voor de wielervereniging heb ik een stukje geschreven over mijn week fietsen in Spanje. Het is geschreven voor en over de leden van Dutch Mountains, dus het is misschien niet zo leuk om te lezen of moeilijk te volgen.

Maar voor Ine en John die kunnen zien hoe fijn de warmere plek zal zijn waar ze naartoe trekken, voor de rest die een fiets wil zien waar je wél een licentie mee kan krijgen op Geleen, voor mam om selfies te zien die zonder selfiestok zijn gemaakt, of gewoon voor de rest die wil zien dat ik ook hard aan het trainen ben, heb ik het verhaaltje ook online gezet op mijn WaarBenJij-account:

http://lieskecoumans.waarbenjij.nu/reisverslag/4802542/weekje-overwinteren-in-mallorca-met-dm


4 opmerkingen:

H. Jeusson zei

Wow mooie foto!

Unknown zei

wat een mooie selfie nicky! me twee dames op de achtergrond
waarvan er 1 mijn dochter zal zijn, maar..ik weet niet wie..
en..op de andere foto zie ik drie dochters..terwijl er maar twee meiden mee waren??help..

en..maak je het voor dm mooier of voor ons minder spannend?? je zei dat je de profs niet in levende lijve gezien had??

stoer hoor!!

J.W. zei

Net door het artikel van Hub weer eens gewezen op de evolutie, ofwel hoe groot is de kans dat etc.
Zo heb ik me al vaak afgevraagd hoe groot de kans is dat ik een kleindochter zou krijgen, die wél tijd en geld heeft om naar Mallorca te vliegen en daar, jawel, de bidon van Cancellara weet te bemachtigen.
En een dochter die ook naar Mallorca gaat, zo begrijp ik, met de camper?

Ine zei

o ja, die dochter zou heel graag gaan maar de camper kan niet zo goed zwemmen... De foto's zijn heel aantrekkelijk! En het zonnetje ook. Ziet er geweldig uit, Lies! Of we er ooit komen? Plannen ja, maar een ondergesneeuwde camper vertraagt nogal...
En dan nog, Lies treffen we er niet meer :(