donderdag, februari 12, 2015

Weet jij wie??

Maar ik weet er wel een.

5 opmerkingen:

Ine zei

heel gek, ik weet zeker dat ik reageerde en de perfecte kandidaat aanwees... waar blijft dat berichtje dan?

ellen coumans zei

en ik maar vinden dat er juist Zoveel activiteiten plaats vinden pfff
Ze waren me al voor geweest om voor een dame te kiezen.. dat aanhouden zou een statement zijn.. kerk had ook al problemen..

Ine zei

Hup Hub, hup Hub, alaaf, alaaf, alaaf!
Je hoeft alleen te kunnen drinken en gooien, nee niet dat bier maar die snoepjes.
En je krijgt er een leuke prinses bij in een blauwebenen korte rok... dus wat wil je nog meer?
Go go go go go, Hup Hub!
ALAAF!

Unknown zei

Volgend jaar beter met een nieuwe prins en prinses als vaste inwoners.

H. Jeusson zei

Haha wat geinig, alleen ik ben geen Oelewapper, gewoon een saaie nieuwerkerker, hooguit een gekste Eindhovenaar..