maandag, januari 11, 2016

koppelaar vindt match

http://www.msn.com/en-gb/news/world/schoolgirl-is-japan-trains-only-passenger/ar-CCllDQ?ocid=spartandhp


vriendin voor zoon oliesheik?

Toen ik bovenstaand bericht las moest ik denken aan de mop die Hub (?) ooit schreef of vertelde.
Zoon van rijke sheik stuurt zijn vader een brief om te melden hoe zijn start op de universiteit verloopt: "Pap, ik word nog niet erg opgenomen in de groep; ik val teveel op als ik met de Masarati op school kom terwijl anderen de trein nemen".
Vaders antwoord: "Beste zoon hier is 3 miljoen, koop ook een trein!"

Kortom: match?

3 opmerkingen:

H. Jeusson zei

Niet mijn mop helaas, wel een leuke!
Wordt nog wat met die solidariteit van Japan met de groeiende vergrijzing.

J.W. zei

En als de trein niet rijdt vanwege de sneeuw?
Er wordt al gedacht over een landingsbaan.

ellen coumans zei

Goed mee gedacht ien!!