dinsdag, september 25, 2007

Brugge

Dankzij de zorgen van onze touroperator John is Brugge nu tot aller tevredenheid geregeld, denk ik.
Zo hoop ik jullie zaterdag 13 oktober om 18.00 uur in het Campanile hotel te ontmoeten voor een gezamenlijk diner. Hierna is iedereen vrij, maar zondagochtend moeten we dan om 11.00 uur aan de slag voor een nadere verkenning van Brugge, onder leiding van een super vrouwelijke gids als we Ine mogen geloven. Super slaat hier op gids, heb ik begrepen.
We vertrekken vanuit ons hotel, dus we hebben alle tijd.
Toch zou ik, voorzichtig, willen voorstellen niet te laat te ontbijten, zeg 09.30 uur. Want ja, ook een zondag is de moeite waard voluit te worden genoten.
De rondleiding duurt van 11.00-13.00 uur. Met een pauze (zie Bilzen), waarbij een Brugse Zotte aanbeveling verdient. Volgens de kastelein dan, dus wees op je hoede.
De rest van de dag is vrije oefening, maar je weet dan enigszins waar je nog terecht wil.
Een routebeschrijving volgt nog.
Een goed humeur is niet nodig, dat komt daar wel als alles goed is.
Volgens Ine dan, die ons veel plezier wenst in deze Onvolprezen Stad.

Ik denk dat we zelf zaterdag rond 12.00 uur arriveren. Heeft iemand trek in een gezamenlijke lunch dan horen we dat wel. Laat anders een berichtje in het hotel achter.

Geen opmerkingen: