dinsdag, november 06, 2007

Prijsvraag zonder prijs....?

Tja, nu ik die gein een beetje doorkrijg kan ik beter meteen starten met een op deze site bekend fenomeen: een prijsvraag.

Een beetje Gielkens (en aanverwante artikelen) kennende lezen ze niet eens verder tot ze weten waarvoor ze knokken dus tja, wat is de prijs?

Welnu, een eervolle vermelding op de door mij op te richten site(s) !!!

En natuurlijk een heerlijk weekendje in Johns nieuwe logeerkamer waarbij Ine de heerlijkste gerechten zal produceren zoals we haar als keukenprinses al jaren kennen...

En dan nu de grote vragen:

- Ik zoek een naam voor een nieuw bedrijf nl mijn eenmanszaak. Tot nu toe staat die van Mik Lammers bovenaan nl Ine-vitable dan wel Inevitable omdat ik de volgende eisen stel: er moet een afkorting van bridge in voorkomen en van lessen (dan wel bijlessen) dus o.a. bridge dan wel wiskunde/statistiek. Voor de rest moet de naam van de afkorting leuk dan wel origineel zijn. Kortom: Mik verzon Inevitable (onvermijdelijk) met als motivatie:

Ine ('s) vita (leven) : B(ridge)Le(ssen) waarbij ik onder lessen een tweede icoon maak voor wiskunde/statistiek. Zeker geen gekke keus, verzinnen jullie maar eens wat beters .

- Een stichting voor het Tsjechische jeugdbridge zodat eventuele sponsors terecht gewoon het geld bij een stichting kunnen storten en het daarmee aftrekbaar krijgen voor de belasting. Voorstel van John is SJIT n.l. Stichting Jeugd Internationtal/Tsjechie. Zeker leuke naam omdat hij leuk de Shitsituatie in Tsjechie weergeeft maarrrrr mogelijk schrikt het sponsors af om bij een popie jopie naam te sponsoren? Kortom: HIERrrrrr met jullie ideeën!

Graag een email met alle voorstellen naar inegielkens@live.nl dan wel naar gis@hesasd.nl dan wel gewoon een reactie op deze site.

Met hartelijke dank namens Sjit..... Inevitable.

Geen opmerkingen: