vrijdag, november 16, 2007

Van hulcje naar blogspot

De teksten en foto's worden nu opgeslagen op een andere lokatie (van www.gielkenswgeleen.hulcje.nl naar www.gielkens.blogspot.com).

Tikken mensen www.gielkenswgeleen.nl in, dan gaat alles goed. Tikken mensen www.gielkenswgeleen.hulcje.nl in, dan zien ze de laatste stand, die wordt niet meer bijgewerkt. Tikken ze www.gielkens.blogspot.com in, dan zien ze wel de bijgewerkte versie.

Ben er niet zeker van of alle oude foto's ook over zijn, dus indien er worden gemist, zal ik ze zoeken en kijken of en hoe ze zijn te verplaatsen.

De oude commentaren zie ik ook nog, dus geen probleem.

Kan nergens vinden hoeveel ruimte op de nieuwe lokatie beschikbaar is, maar indien deze vol raakt, zal ik wel melding krijgen. Is de ruimte op, dan moet er weer nieuwe oplossing komen.

De nieuwe lokatie is gratis, maar ik verwacht dat er op een gegeven moment google-ads zichtbaar zullen zijn.

Als eea tijdje goed werkt, dan zal ik de oude locatie opruimen.

Geen opmerkingen: