Jongens en meisjes,
We willen jullie heus niet ontmoedigen iets met KPN te regelen,
Hoewel, zo zei een slim mens onlangs, je geen dingen moet wijzigen die goed lopen
Maar als je per sé wat wil, trek je dan niet al te veel aan van de vermaningen dat KPN het misschien wel niet prettig vindt als je iets wil afzeggen.
En wij zijn de laatsten om jullie het werken met die onderneming te ontraden.
Hoewel we gisteren opeens met allemaal dode lijnen zaten, hetgeen sommigen hebben gemerkt als ze ons hebben willen bereiken,
en velen hebben gemerkt want noch de telefoon noch e-mail was actief.
Natuurlijk hebben we rond 15.00 uur de storingsdienst gebeld en daar gehoord dat er inderdaad 'iets was' met onze lijn.
Nee, nee niet de straat of de buurt, maar wij lagen eruit.
"Zijn we soms afgesloten?"
Ja, daar zag 't wel naar uit.
En nee, dat kon niet zomaar worden hersteld, nee dat moest de centrale doen en die jongens kwamen pas morgenochtend om 10.00 uur weer opgetogen naar hun werk.
"Mevrouw, dan wil ik U erop wijzen dat we ieder moment een oproep van het ziekenhuis kunnen krijgen, misschien al hebben gekregen en we U aansprakelijk stellen voor het feit dat Uw publieke voorziening niet naar behoren functioneert.
"Hebt U dan geen mobiele telefoon?"
"O, vindt U dat ik U moet betalen maar mezelf moet zien te redden?"
"Hebt U er dan geen?"
"Kan Uw organisatie niet zien met welk nummrer ze bellen?"
"Ja, een 06 nummer, maar dan kan het ziekenhuis dat toch bellen?"
"Nee mevrouw, want dat nummer ken ik zelf niet eens."
"Meneer dan weet ik 't; dan zet ik een bandje op Uw nummer met de mededeling om in dringende gevallen Uw 06 nummer te bellen."
En zo geschiedde tot vandaag na tienen.
Niet gehoord?
Vergeet 't maar weer snel, het was gewoon een vergissing van die KPN.
Had ieder van ons, nou ja ieder?, kunnen gebeuren.
woensdag, februari 01, 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten