vrijdag, november 24, 2006

Een leuk bericht

Goeiemorgen Mevrouw en Meneer Gielkens.

Zo rond de klok van 12.30u (ongeveer), hopen wij bij U aan te mogen bellen met een geheel verzorgde lunch van en door zoon Wim. Het enige waar U zorg voor mag dragen is het voorradig hebben van 4 bordjes, 4 mokken en 4 sets bestek. Tevens verzoeken wij U om een potje koffie en/of thee, daar dit voor Wim ondoenlijk is deze in verse en hete toestand te vervoeren.
Voor alle andere eetwaren wordt gezorgd.
Wij hopen U zo meteen in blijde stemming te mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groet. Wim en Toos.

------------------------------------------------------------------------------------
Veel leuker kun je ze niet krijgen.
Zelfs Jes was ervan onder de indruk en is natuurlijk gebleven, want een -aangeboden- kruidendrank plus een stevig aangeklede lunch laat ze niet graag passeren.
En samen met Toos heeft ze hier uitgepakt, zowel cadeautjes van Wim, alsook over het vele voorwerk dat door de organisatie van het afgelopen weekend door 'de organisatoren' is verricht.
Chauffeur Gerard heeft zich daar inmiddels ook al over uitgesproken.
Helemaal ontgaan was het me niet, te meer vanwege de volle map met mails en andere toestanden die ik op een verlaten moment tijdens dat weekend toevallig in handen kreeg. Zoals ik ze vroeger vaak zelf heb samengesteld, want organiseren doe je graag of doe je niet.
En, wat mij betreft, altijd met de nodige voorpret, want die is vaak heftiger dan die van de uitvoering. Hopelijk hebben jullie die dus in ruime mate beleefd, maar groter dan de onze kan ze nauwelijks zijn geweest.
We hebben tijdens de lunch dan ook alles nog eens opgerakeld en geloof me, wat ik ook kon overdrijven, het was gewoon allemaal waar.

Bij deze dan ook nogmaals onze dank aan de organisatoren, aan Wim en aan Toos.

Geen opmerkingen: