zaterdag, januari 24, 2009

Als je toch bezig bent wil je keus leveren voor het grote familieboek!

Ha,

Morgenavond hebben we misschien een afspraak met een relatief jonge niet-maagd maar zou zij elders verkiezende dan komen we graag edoch moeten we tijdig slapende vanwege zondag Limburgtrip. Alwaar MP kast en ouders met veel troep die ze afstandelijk willen maken (snappen we, categorie oud vuil).
Overigens is relatief jonge niet maagd al getrouwd dus die mag niet analen (ook niet de Bachusvariant). Hooguit prive maar daar heb jij niets aan.
BIJNA 50???? Zou jij wel willende!
Secretaire was lokkertje, net gekocht hebbende en bewonderd werdende door uw zoon.
Dus van generlei belangende.

OK, ik geef de slappe hap even op, ik moet slapen en een 50+ er ook (oeps,ben ik ook al)!
Dus trusten en we bellen nog over morgen. O nee, laten onze wederhelftigen secretaressen bellen over morgenavond. Maar pas nadat nietmaagd liet weten wat ze wil want die was eerst. Jullie zijn uiteraard veeeeeel leuker (wacht ff, moest ik nog iets van jullie? O ja, flipperkast naar L brengen en naar zolder dragen) dus inderdaad: jullie zijn veeeeel leuker maar tja, ancieniteit qua afsprakenden staat ook nog ergens voor.

TRUSTEN!

Ine



--------------------------------------------------------------------------------

From: hjg.boomsma@quicknet.nl
To: inegielkens@live.nl
Subject: Re: fliiperkast en andere spellen
Date: Sat, 24 Jan 2009 03:32:33 +0100



Tsjonge!
Welk een schier ondoorgrondelijk electronisch schrijven! Qua secretaire blijf ik verstandelijk nog geheel in gebreke, of korter: ik snap d'r niks van. Kan het zoonlief niet vragen want die verpoost zich al de hele avond met een meisje zijnde een vrij jong mens maar dan van het vrowelijk geslacht en ik durf hem niet te storen.
Ja, jarig al weer snel, toe maar, herinner me d'r maar aan, wrijf het er maar in ! Ik had het juist zo elegant weten te verdringen. Een bachanaal valt niet te verwachten, ook polonaises van meer dan 1 persoon lengte juich ik niet toe, zeker niet onder het kampachtig bewegen van de gespreide doch gevouwen armen onder het uitkrijsen van kukelekuu-geluiden.
Natuurlijk zijn jullie welkom ter laving, maar er is nog in het geheel niet over data ed. gesproken hier, ik zal het er morgen meteen met de baas (tevens secretaresse) over hebben. De agendapunten zijn welkom, mits voorafgegaan door goedkeuring van de notulen van de vorige bijeenkomst. Maagden zijn ook zeker welkom, mits niet te jeugdig en vooral niet te energiek, maar ook in combinatie met 'nakende' zondagen klinkt het wel erg naturistisch. Flipperkasten doen niet veel onder voor wasmachines voor wat betreft de aantrekkingskracht van de aarde en beide doen erg hun best om op de begane grond te blijven, maar niets is onmogelijk. Bovendien zal het qua gewicht slechts een schijntje zijn in verhouding tot Johns collectie van memorabilia.
Eerst morgen nog een beetje uitslapen na drie dagen van vloer leggen, soms voel ik me alsof ik al tegen de vijftig loop. Jullie kunnen natuurlijk morgen ook komen. of ik moet weer van alles vergeten en dat gebeurt me de laatste tijd nog wel eens. Ik vraag het aan mijn betere helft als zij morgen uit de hondenschool is gekomen.
Grote Groeten uit Grosthuizen!

----- Original Message -----
From: Ine Gielkens
To: Kevins parents
Sent: Friday, January 23, 2009 6:26 PM
Subject: flipperkast en andere spellen


Ha die papa,

Ik moest even met papa mailen en dat is heel wat leuker dan bellen dus hup, daar ben ik.

Ten eerste hebben wij een prachtige secretaire, helaas niet in de aanbieding :-)
Maar daarvoor mailde ik uiteraard niet, zo schijn je geen vrienden te maken...

Agendapunten:
- Andere spellen
- flipperkast

Andere spellen:
Slechts zogenoemd qua zijnde flipperkast onder noemer "toch ook een spel, oftewel eerste spel". Zo stuit men wellicht op begrip voor de naam van eerste agendapunt.
Andere spelen, te willen gespeeld wordende ter ere van verjarende H. Zoon duidde aan dat er wellicht een bachanaal georganiseerd wordende is en daarvoor zullen wij speciaal de bus leeg houden tot dat moment. Daar kunnen namelijk 4 everzwijnen in ter bbq en ook nog 8 blikken met blanke maagden, tenzij jij een ander kleurtje prefereert? Of misschien een enkele gele ter afwisseling, een roodje voor tussendoor en een lekkere kroeskop voor achteraf? Je zegt het maar, komt in orde. Uiteraard reserveren we nog 3 m3 ruimte voor ons kado aan jou, vreest niet.
Zoon bracht bericht a la zijnde ongeverende zondag waarbij we niet nakende zondag bedoelen? Kijk, dan reserveren we natuurlijk nakende zondag + 1 waarbij 1 aanduidende weken zijn.

Punt 2, flipperkast.
Gezien agendapunt 1 "andere spellen" komt wellicht wederom begrip om de hoek, zouden we de geachte flipperkast onterend onder de andere spellen rangschikken hetgeen ons mogelijk euvel geduid kan worden. Dus nee, flipperkast krijgt een eigen agendapunt, ons realiserende dat flipperkast gewichtiger is dan andere spellen. Gewichtiger betekent in dit verband helaas voornamelijk zwaarder maar dat hoeft flipperkast niet verteld te worden.
Enfin, schijnende flipperkast langste leven gehad hebbende bij jullie ben ik proberende John over te halen om...
Maar John nog behoorlijk afwerende want flipperkast op zolder moetende en zolder nog niet geheel gereed zijnde.
Kortom: flipperkast nog even bij jullie wonende? Dan zelf naar L brengende? Nou nee, dat weer veel teveel vragende. Dus wij brengende maar nog even wachtende?

Agendapunten mogelijk besprekende tijdens spellenbijeenkomst verjarende H? Voorstellende: 17.00 - 17.07 reserverende voor agendapuntende.

Tot zover noterende,

B van GKT (= Bitch van Gielkens Klussen Team)

Geen opmerkingen: