dinsdag, mei 26, 2009

Familietoernooi, en hoe kan ik toch nog meedoen



Beste Ton,

Ik was het bijna vergeten maar ik wil natuurlijk weer meedoen met het Familietoernooi! Ons team gaat dit jaar heten: Team Lekker '09.

Hub





Hallo Hub,

Dank je voor jullie inschrijving. Ik wil je er voor alle duidelijkheid nog op wijzen dat het toernooi bedoeld is voor de pupillen, en dat het niet gaat om het voetbal zelf. De bedoeling is dat de teams met zoveel mogelijk pupillenspelers (F-E-D-groep) in het veld aantreden, met daarnaast een beperkt aantal junioren/volwassenen.

mvg

Ton




Hoi Ton,

Ik moet helaas zeggen dat we geen F-E-D spelers hebben, maar vorig jaar hadden we dat ook niet en we doen vooral mee omdat het een heel leuk en bijzonder uitje is. We zijn nu maar met 6 personen. Misschien is er nog een ander team met weinig mensen, zodat we daar dan mee kunnen doen?(indien zij dit zelf willen)

Hub





Hallo Hub,

Dat is nog eens een mooie motivatie, meedoen omdat het een leuk en bijzonder evenement is, dank je voor het compliment. Als je het geen probleem vindt kan ik je tekort aan spelers en pupillen wel oplossen. Er heeft zich namelijk individueel een aantal pupillenspelers aangemeld die nog een team zoeken. Het betreft op dit moment een aantal E-spelers (uit E10 en E11). Als jouw team deze versterking ziet zitten dan regel ik dat zij zaterdag met jullie meedoen?

mvg

Ton




Hoi Ton,

Komen er ook nog ouders van de pupillen? Niet zo zeer om te spelen, maar ook tussen de wedstrijden in dat ze zichzelf kunnen vermaken. Ik heb er geen problemen mee, en ik denk de meeste van ons ook niet, want:

MEEDOEN = BELANGRIJKER DAN WINNEN
VOETBALKWALITEITEN = NIET BELANGRIJK
PLEZIER = VERPLICHT!


Hub





Hallo Hub,

Goede vraag, maar maak je geen zorgen. Van Menelaos weet ik dat zijn vader erbij zal zijn en van Dave Vanblaricum zal zijn moeder er zeker zijn. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je kinderoppas moet spelen.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp in deze.

Komt opa zaterdag nog kijken?

mvg

Ton

Geen opmerkingen: