vrijdag, april 06, 2012

(O)pa 80 poging 2 :)

Aangezien er problemen zijn met de foto's bekijken probeer ik ze hier rechtstreeks te plaatsen. Hoop dat dat lukt. Bea, wil jij die van jou erbij plaatsen?

Een hele rustige dag, zou ik ooit 80 worden dan wil ik het graag ook zo vieren.

Om 14 uur verzameld in de Brummeler Muehle, een rustig gelegen stijlvol restaurant in Gangelt.
Daar hadden we net een passend zaaltje voor ons 18. Taart was er volop (teveel) maar Nikki maakte de mooiste taartjes! De cakejes met speciale wensen voor (o)pa.

De Braziliaanse film die opa graag wilde zien bleek problemen op te leveren (zoals bijv het gebrek aan ondertitels :)) dus we kozen een recente film zodat de kans klein was dat iemand die al gezien had: War Horse. Indrukwekkende film over een trouw en dapper paard (af en toe tikje eng, althans vond ik). Jos had nog een passende speech en kado's geregeld die we allemaal via de beamer mee konden lezen. Goed plan want met al ons gekwek tussendoor.... :)

Tot slot een heerlijk diner, grillschotels met allerlei groente en soorten aardappels, voor ieder wat wils en zeker meer dan genoeg. Lekker soepje vooraf en ijs met warme kersen toe. Heerlijk!
 Iedereen was er, fijn dat jullie allemaal konden en wilden komen en met name ook nog hier en daar een offer van een vrije dag namen!

Mooie dag, we hebben genoten!

PS: om website vervuiling te voorkomen zou ik minstens de helft van al die dubbele foto's verwijderen, die eer laat ik aan opa zelf.



















































1 opmerking:

J.W. zei

Iets verwijderen?
Hoe zei Audri Hepburn het ook weer toen haar werd gevraagd welke stad in Europa haar het dierbaarst was?
"Ze zijn me allemaal even dierbaar, ieder op haar eigen wijzen."
Maar als zelfs Ine het een geslaagde dag vond, moet het wel iets speciaals zijn geweest. 80 worden en trouwen, dat zijn zo van die gelegenheden... alleen, 80 word je maar een keer.