maandag, december 31, 2007

Kerstmenu 2007

B- Menu: voor de 3 Kerstwijzen uit het Westen.

B menu:
- 12.00: Breinkraker(s) (Sudoku)
- 13.00 (als Theo dan tenminste klaaaaar is ):
Brunch: b) Broccolisoep met bengels
b) Brood
b) Beleg
b) Brie
b) Boter
b) Borrel?
- 13.02: Brunch-einde  bedtukje
- 18.57: Biner: b) Broccolisoep 
b) B’stille
b) Biefros + Blub
b) Bakschijfjes
b) Bonen, bla, beren
b) Boomstam
b) Bonenkoffie + bonbons
b) Buiten spelen (19.04)
Bedankt voor het bordenspoelen!!!

I.v.m. verdubbeling van de Kerstwijzen  A menu
- 12.00 Ampagne antbijt:
a) Ash-soep met afbakbrood
a) Achterham, Amembert, Ald Amsterdam
a) Aigen gemaakt brood (Aiiiiiii )
- 13.00 Aangenaam andelen? Aord-spel? Afzakkertje?
- 18.00 Avondprogramma, aanvang avondeten:
a) Asteitje met Azenragout dan wel Almragout
a) Als, aardappel anders, Aderoll en Appelmoes 
a) Assortie-IJs + afels
a) Arish coffee
a) Ape(n)gapen…
- 19.13: Adootjes aatpakken en aanpakken!
Onder veel AAAAAAAh-geroep   
Aangezien arig aantal adootjes:
19.18: Afwassen!!!


Helaas krijg ik de plaatjes er niet in :-( ik stuur het wel per mail, misschien kan iemand me vertellen hoe ik dat wel moet doen? Ik doe het nu via kopieren van het document (copy and paste) maar dat werkt dus niet.

Geen opmerkingen: