zaterdag, februari 28, 2009

Engelen bestaan!

Deel 1:

Ik ben op zoek naar het boek(je) Engelencalendarium, maar de boekhandels die ik
ernaar vraag zeggen dat het niet meer besteld kan worden. Misschien heb jij daar wel
eens van gehoord, het is een echt hebbe-boekje voor mensen die gevoelig zijn voor
zulke dingen omdat ze er steun in vinden. WIJ dus.

Ik heb overigens maar weer eens (tegen beter weten in) geïnformeerd naar het
Engelencalendarium en die mevrouw zou me berichten of ze het nog ergens zou kunnen
bestellen. Stel dat ...... ik denk niet dat jij het ergens kan vinden

Deel 2:

Nou Ellen

dan zal ik je maar vertellen wat er aan de deur gebeurt is

heb gebeld en onder de bel recht van de deur staat HEEEL KLEIN vlecken

maakt een oudere man open ( jouw oom ) zegt die " Hallo maestro "
zeg ik " hallo ik moet hier een pakketje afgeven met de boodschap erbij het komt van
een engel "
zegt die " ja geen idee moet het nog betaald worden dan ? "
zeg ik " nee dat is in orde zo zal wel goed komen "
hij keek echt verbaasd toen die het niet hoefde te betalen

hij had een theedoek op zijn linker schouder
zal wel met afwas bezig zijn geweest of aan het koken

mvg Dennie


Deel 3:

LIEVE – LIEVE ENG-ELLEN,

Als iemand er altijd al van overtuigd is geweest dat er engelen bestaan dan is dat wel een mensenkind dat Elise heet.

Toch wil ik jullie een bijzondere ervaring vertellen :
Toen ik vanmiddag rond 17.30 thuiskwam stond daar een stomverbaasde echtgenoot met een grote enveloppe in zijn hand met de mededeling dat er zonet iemand aan de deur geweest was die vertelde dat de inhoud bestemd was voor de engelen, aanwezig op dit adres, verzonden door de Engelen!?

De bezorger was net zo verbaasd als de ontvanger en alle twee wisten ze niet wat de bedoeling eigenlijk was. Alleen zei de bezorger dat dit inderdaad het juiste adres was en dat hij het hier gewoon moest overdragen. Liefst zou hij de inhoud willen zien, maar daar durfde de ontvanger zich niet aan te wagen. Je weet maar nooit !!

Alleen de persoon die vaker contact heeft met engelen werd meteen “geraakt” en werd plots herinnerd aan een boodschap die ’s morgens aan haar doorgeseind was en die nog beantwoord moest worden. Vol ontroering en zonder de enveloppe te beschadigen vond ze waar ze vurig naar op zoek was. Terwijl er geen tranen meer voorradig waren kwamen er spontaan nog twee tevoorschijn, deze keer van dankbaarheid en “niet te geloven” hoe zelfs een engel dit voor elkaar gekregen heeft.

Hoe kan ik die engel bedanken …… ik zal zonder meer voor hem bidden …. Of de rekening vragen!

Elise.

Geen opmerkingen: